سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات گفت:
🔹۶ هزار و ۱۲۹ شکایت از اپراتورهای موبایل و ۸ هزار و ۷۶۹ شکایت از ۱۱ اپراتور اینترنت در ۵ ماهه نخست سال به ثبت رسیده است.
🔹شکایتهای کاربران در چهار بخش تحویل حجم ترافیک کمتر از میزان فروخته شده، سرعت کمتر از قرارداد، تعرفه و گرانفروشی در سامانه ۱۹۵ ثبت شده که از میان آنها موضوع تحویل حجم ترافیک کمتر از میزان فروخته شده درصورت اثبات مصداق کمفروشی است که درصد کمی از شکایتهای ثبت شده در پنج ماهه اول سال ۹۶ در حوزه خدمات اینترنت به آن اختصاص دارد.
موضوع مربوط به سرعت کمتر از قرارداد، بیشترین سهم را در میان شکایتهای ثبت شده دارد.